۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۴۱

معاون استاندار البرز سرپرست معاونت برنامه ریزی فردیس را رسماً معرفی کرد

معاون استاندار البرز سرپرست معاونت برنامه ریزی فردیس را رسماً معرفی کرد

کرج - خبرگزاری مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز، "سرپرست برنامه ریزی و اداری مالی شهرستان فردیس" را رسماً معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر مهندس شاهپور رستم زاده ظهر پنجشنبه با حضور در فرمانداری شهرستان فردیس « ابراهیم کردلو سرپرست معاونت برنامه ریزی و اداری مالی » این شهرستان را به پرسنل این فرمانداری معرفی کرد.
 
وی در جمع کارکنان فرمانداری شهرستان فردیس به نقش برنامه‌ریزی در دستگاه و تشکیلات اداری اشاره کرد و اظهار داشت: مدیران در حوزه برنامه ریزی به عنوان مغز متفکر سازمان باید در تهیه بودجه، برنامه های استراتژیک و راهبردی داشته باشند تا موفقیت تشکیلات را رقم بزنند.
 
رستم زاده یادآور شد: مدیر برنامه ریزی ضمن واقف بودن به مسائل سازمان متبوع، باید صاحب ایده و طرح های جدید نیز باشد و در برنامه های بلند و کوتاه مدت، سازمان را به سمت اهداف کلان نظام اسلامی سوق دهد.
 
وی در ادامه با اشاره به تشکیل شهرستان فردیس به عنوان ششمین شهرستان استان البرز بر ضرورت تعامل هر بیشتر با دستگاه های خدمت رسان در این شهرستان  تأکید کرد و گفت: فرمانداری فردیس به عنوان نماینده ای از نهاد حاکمیتی در استانداری نقش تحقق مطالبات مردمی را عهده دار است و قطع به یقین با برنامه ریزی صحیح و روشن می توان توسعه این شهرستان تازه تأسیس را رقم زد.
 
رستم زاده در پایان برای سرپرست معاونت برنامه ریزی و اداری مالی شهرستان فردیس و سایر پرسنل فرمانداری فردیس آرزوی موفقیت داشت.
کد خبر 2194348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha